وبلاگ الو بانوان

آیا کوتاه کردن مو برای جلوگیری از ریزش موثر است؟

آیا كوتاه كردن مو برای جلوگيری از ريزش موثر است؟
افراد زیادی هستند که با مشکل ریزش مو مواجه هستند و به دنبال بهترین راه حل برای رفع دائمی ریزش مو می‌باشند. برخی بر این باورند با کوتاه کردن مو می‌توان از ریزش مو جلوگیری کرد. اما جای سوال اینجاست که آیا کوتاه کردن مو برای جلوگیری از ریزش مو موثر است؟
اگر دچار ریزش مو نیستید بلند یا کوتاه بودن موهای شما هیچ تاثیری چه مثبت و چه منفی بر روی موهایتان ندارد و هر کسی می‌تواند بنا بر انتخاب خود موی خود را بلند یا کوتاه کند و این تصور که موهای بلند باعث ریزش مو در آینده می‌شود تصوری اشتباه می‌باشد و در هیچ موردی نه در خانم‌ها و نه در آقایان صادق نیست.
کوتاه کردن موها و یا تراشیدن سر به طور مستقیم از ریزش مو جلوگیری نمی‌کند. این اقدام می‌تواند به نوعی باعث بهبود ظاهر موهای شما و کاهش تعداد موهای شکننده و ضعیف شود که ممکن است به ریزش مو کمک کند. اما برای جلوگیری از ریزش مو، باید به عوامل موثر در آن توجه کنید، مانند تغذیه مناسب، مراقبت درست از مو، کاهش تماس مو با مواد شیمیایی مضر، کنترل استرس و اضطراب، و مصرف محصولات مراقبتی مویی مناسب. در هر صورت، اگر با مشکل ریزش مو مواجه هستید، بهتر است با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید
. ریزش مو هر فرد به طور طبیعی بین 70 تا 100 عدد است در روز ولی اگر شما به طور غیر طبیعی و زیاد ریزش مو دارید به یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کرده سایت الوبانوان با قرار دادن پزشکان متخصص و حاذق در زمینه‌های مختلف این امکان را برای شما فراهم می‌کند بدون اتلاف وقت و به راحتی به پزشک مدنظرتان مراجعه کرده و از خدمات پزشکی و سلامت بهره‌مند شوید.
البته ناگفته نماند اگر موهای شما شکننده و یا دارای موخوره باشد آنگاه کوتاه کردن مو برای جلوگیری از ریزش مو می‌تواند برای شما موثر و مفید باشد
. زمانی که فرد موهای خود را کوتاه می‌کند باعث می‌شود که تصور کند ریزش موهایش کمتر شده است مثلا وقتی حمام می‌روید و یا در خانه به دلیل اینکه موها کوتاه تر است حس می‌کند که ریزش موهایش کمتر است. در صورتی که میزان ریزش هیچ تفاوتی نداشته؛ به طور کلی کوتاه کردن مو و یا تراشیدن سر هیچ تاثیری بر ریزش مو ندارد و این امر از گذشته به ما انتقال داده شده برای زخیم شدن تارهای مو و کمتر شدن ریزش مو می‌توانید از محصولات و روغن‌های طبیعی استفاده کرده که هر کدام از موارد را می‌توانید از فروشگاههای محصولات آرایش و بهداشتی الو بانوان تهیه کنید. و همچنین برای زیبایی موهایتان و از بین بردن موخوره به سالن های آرایشگاه مراجعه کرده و از کلیه خدمات زیبایی استفاده کنید.
سایت
الوبانوان با ارائه تمامی خدمات تلاش خود را کرده تا بانوان کشور به راحتی و تنها فقط با رزرو ساعت و روز به تمام خدمات مدنظرشان دسترسی کامل را داشته باشند می‌توانند و پس از عضویت در سایت الو بانوان به راحتی از کلیه خدمات مطلع همچنین از تخفیف های شگفت انگیزی که سایت برایشان در نظر می‌گیرد مطلع شوند.

مقالات مرتبط